Jsme ryze česká personální společnost s tradicí 17 let na trhu a hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici vedoucího pobočky. Pokud jste pozitivně laděný člověk, který rád komunikuje, umí dovést kolegy k lepším výkonům a má obchodního ducha, rádi vás přivítáme mezi sebe!
Náplň práce:
Koordinovat přidělené pracovníky u svěřených zakázek/klientů a zodpovídat za jejich bezproblémové fungování
Zjišťovat požadavky klienta a zajišťovat hladký průběh plnění zakázky včetně potřebných dokladů
Pravidelně komunikovat s vedoucími pracovníky klienta (HR, výroba, logistika)
Budete se zabývat náborem agenturních zaměstnanců v oblasti dělnických profesí
Následně budete řešit celý životní cyklus zaměstnance od nástupu až po ukončení pracovního poměru (vč. zpracování podkladů pro mzdy)
Důležitou součástí této práce je také administrativa a pravidelný reporting
Co Vám můžeme nabídnout:
Finanční ohodnocení složené z fixní a motivační složky
Komplexní zaškolení
Prostor pro realizaci nápadů a inovací
Služební vůz i k soukromému užívání
Flexibilní pracovní dobu
Stravenky
Co od Vás očekáváme:
Středoškolské vzdělání
Zkušenost v oboru či zkušenost s vedením pracovníků ve výrobě!
Aktivní znalost angličtiny!
Chuť pracovat, učit se a rozvíjet
Uživatelskou znalost práce s MS Office, Internet
Aktivní řízení osobního vozu
Komunikativnost a proaktivní přístup s orientací na zákazníka
Nadhled a slušnou dávku odolnosti vůči stresu, protože naše branže je náročná