Asistentka/Beroun

Kontakt

Markéta Tošerová

Termín přihlášek:

13.01.2020

Pracovní podmínky

Asistentka/Beroun

Pro našeho klienta v Berouně hledáme vhodnou uchazečku na pozici Asistentka na HPP s možností flexibilní pracovní doby.

Co budete dělat:

  • Řešit administrativu, vyřizovat maily a telefonáty
  • Přijímat objednávky
  • Vystavovat faktury a jednoduché vedení skladu (SW Pohoda)
  • Sledovat docházku a připravovat podklady pro mzdy
  • Vyplňovat hlášení Intrastat
  • Vést pokladnu
  • Komunikovat se zákazníky v češtině i cizím jazyce (AJ nebo NJ)
  • Spolupracovat s jednatelem společnosti
  • Mimořádně také zastupovat na prodejně či vykonávat jednoduchou manuální činnost při balení zboží
  • Spravovat eshop (program Prestashop) a komunikovat na sociálních sítích (Facebook, Instagram)

Co za to získáte:

  • Stabilní zaměstnání s vidinou dlouhodobé spolupráce
  • Práci v prostředí menší firmy, která není svázána přehnanou formálností a rigidními pravidly
  • Různorodou pracovní náplň
  • Možnost flexibilně si upravit pracovní dobu
  • Týden dovolené navíc
  • Stravenky

Co od vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
  • Povědomí v oblasti fakturace, objednávek, vedení skladu apod.
  • Angličtinu nebo němčinu na komunikativní úrovni (nutné pro komunikaci se zákazníky)
  • Ideálně praxi s SW Pohoda
  • Znalost MS Office
  • Praktičnost a flexibilitu ve vztahu k různorodým pracovním úkolům
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Základy fotografování (fota pro eshop)
  • Řidičské oprávnění skup.“B“ s řidičskou praxí
  • Být komunikativní a kreativní, nebát se také manuální práce

Pokud vás tato pracovní příležitost zaujala, budeme rádi, když nám o sobě dáte vědět!

Markéta Tošerová

Datum zveřejnění

14.11.2019