Asistentka/Beroun
Pro našeho klienta v Berouně hledáme vhodnou uchazečku na pozici Asistentka na HPP s možností flexibilní pracovní doby.
Co budete dělat:
- Řešit administrativu, vyřizovat maily a telefonáty
- Přijímat objednávky
- Vystavovat faktury a jednoduché vedení skladu (SW Pohoda)
- Sledovat docházku a připravovat podklady pro mzdy
- Vyplňovat hlášení Intrastat
- Vést pokladnu
- Komunikovat se zákazníky v češtině i cizím jazyce (AJ nebo NJ)
- Spolupracovat s jednatelem společnosti
- Mimořádně také zastupovat na prodejně či vykonávat jednoduchou manuální činnost při balení zboží
- Spravovat eshop (program Prestashop) a komunikovat na sociálních sítích (Facebook, Instagram)
Co za to získáte:
- Stabilní zaměstnání s vidinou dlouhodobé spolupráce
- Práci v prostředí menší firmy, která není svázána přehnanou formálností a rigidními pravidly
- Různorodou pracovní náplň
- Možnost flexibilně si upravit pracovní dobu
- Týden dovolené navíc
- Stravenky
Co od vás očekáváme:
- SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
- Povědomí v oblasti fakturace, objednávek, vedení skladu apod.
- Angličtinu nebo němčinu na komunikativní úrovni (nutné pro komunikaci se zákazníky)
- Ideálně praxi s SW Pohoda
- Znalost MS Office
- Praktičnost a flexibilitu ve vztahu k různorodým pracovním úkolům
- Dobré komunikační a organizační schopnosti
- Základy fotografování (fota pro eshop)
- Řidičské oprávnění skup.“B“ s řidičskou praxí
- Být komunikativní a kreativní, nebát se také manuální práce
Pokud vás tato pracovní příležitost zaujala, budeme rádi, když nám o sobě dáte vědět!
Markéta Tošerová